Staże nauczycieli w instytucji partnerskiej zaowocowały trwałymi rezultatami, które mają niebagatelny wpływ na samych uczestników projektu, szkołę oraz środowisko lokalne i partnera zagranicznego;
Wpływ na uczestników projektu:
- podniesienie kompetencji językowych – podniesienie umiejętności komunikacyjnych w j. angielskim;
- wzrost kompetencji zawodowych – poznanie nowych metod pracy: „nauka poprzez praktykę”;
- inspiracja do podnoszenia umiejętności z zakresu programowania układów arduino;
- doskonalenie umiejętności wykorzystania narzędzi IT do pracy grupowej;
Wpływ na szkołę:
- rozszerzenie oferty edukacyjnej dla młodzieży o zajęcia z zakresu projektowania i programowania układów elektroniki opartych na arduino;
- rozwijanie współpracy z partnerami z krajów UE, pozyskanie nowego partnera – Politechnika w Las Palmas
- wzrost atrakcyjności kształcenia zawodowego;
- wzrost jakości pracy szkoły;
- podniesienie prestiżu szkoły w środowisku lokalnym;
Wpływ projektu na środowisko lokalne:
- atrakcyjna oferta dla przyszłych kandydatów – absolwentów gimnazjów;
- lepsze przygotowanie absolwentów do rynku pracy;
Wpływ na partnera zagranicznego:
- rozwijanie dalszej współpracy;
- wymiana dobrych praktyk;
- podniesienie poziomu kształcenia zawodowego;
- podniesienie atrakcyjności kształcenia zawowowego;